2016. február 14., vasárnap

Valentin napi kérdések és válaszok

Mivel beteg vagyok, ezért ez elvitte minden a Valentin nappal kapcsolatos poszt-ötletemet, így gondoltam megírom ezt a bejegyzést.



1.Jelenleg kapcsolatban vagy?
Igen, 3 éve kapcsolatban vagyok.

2.Nagy dolognak tartod a Valentin napot?
   Mostanában már minden ünneppel úgy vagyok, hogy ugyanolyan nap mint a többi. Ma sem szeretem jobban a páromat csak azért mert 14-e van.

3.Szereted a virágokat?Ha igen,akkor mi a kedvenced?
   Szeretem őket, bár nálam valahogy egyik sem éli túl. :D A rózsa a kedvencem egyébként.

4.Melyik a kedvenc csokid?
   Aktuális kedvencem a Tuc kekszes Milka.

5.Randi este!Étterembe mész,vagy laza programot szervezel,esetleg házhoz szállíttatsz?
   Otthon főzök, beteszünk egy filmet és összebújunk. :)

6.Mit szólnál ahhoz,ha a barátod egy plüss macit venne neked ajándékba?
   Nagyon szeretem a plüssöket, így természetesen örülnék neki.

7.Kedvenc romantikus könyv?
   Nicholas Sparks - Kedves John

8.Kedvenc romantikus film?
   Szerelmünk lapjai
 
Nektek hogy telt a Valentin nap?

Nixx...

Nincsenek megjegyzések: